maanantai 14. syyskuuta 2015

Viikonlopun kuulumisia

Pahoittelut näin heti alkuun että postaus jäi näin maanantaille! Syy selviää kohta...


Lauantaina olin todella hehkeänä ja virkeänä kuten kuvasta näkyy töissä. Päivä oli uskomattoman kiireinen, mutta onneksi olin hyvien tyyppien kanssa samassa vuorossa, niin äkkiähän tuo päivä vierähti. Kian ja Tuomaksen piti tosiaan lauantaina tulla käymään ja katsomaan miten olen kämppäni sisustanut (olen siis muuttanut vasta maaliskuussa tähän), mutta sitten kävikin niin, että minä nukahdin sohvalle ja nukuin tyytyväisenä yli neljän tunnin päiväunet... Kia oli yrittänyt soitellakin, mutta puhelin äänettömällä ei paljoa auta... Niinpä käytinkin "vapaan" illan hyödyksi ja tein koulujuttuja pois alta. Muuten niitä on kohta taas ihan liikaa kasassa! 



Sunnuntaina ihana veljeni Sami tuli käymään ja asensi printterini vihdoin toimintakuntoon. Hän toi samalla tallinnan tuliaiset, joihin lukeutui ihana Minions t-paita, bluethoot kuulokkeet salia varten ja maailman lämpimimmät karvatohvelit! Toi hän myös roskaruokaa, hah! Tosin en ole syönyt roskaruokaa NIIN pitkään aikaan, että tuli ihan paha olo. Veljeni oli ottanut salaatin ja totesin heti ensimmäisenä, että mitä koirankakkaa hänen salaattinsa päällä oli. Se oli jauhelihaa, muttei erityisen herkullisen näköisenä.

Samin vierailun jälkeen suuntasin Kialle ja Tuomakselle tekemään työhakemuksia. Työhakemukset ovat uskomattoman hidasta puuhaa! Tein niitä ainakin neljä tuntia sain kolme lähetettyä. Kamalaa. Mutta koska en voi jatkaa nykyisessä työpaikassani enää kun työharjoitteluni alkaa, on vain pakko löytää uusi työpaikka vaikka mikä olisi. Onneksi olen melko "ajoissa", niin ehkä onnistun vielä löytämään sen työn...

Sellainen viikonloppu tällä kertaa, miten teidän viikonloppunne sujui?

-Minka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit <3