perjantai 21. maaliskuuta 2014

Pienet asiat

On uskomatonta, miten pienellä asialla voi olla niin suuri vaikutus, että sitä ahdistuu ja lamaantuu koko illaksi sänkyyn, piiloon maailmalta. Esimerkkinä eilinen. Olen Criminal Minds sarjan suuri fani, se on oikeastaan ainut sarja joka on PAKKO nähdä aina kun se tulee - vaikka kyseessä olisi uusinnat jotka olen nähnyt jo sata kertaa. Olin siis sekaisin ilosta, kun sarjan uudet jaksot alkoivat muutama viikko takaperin. Nyt kuitenkin, eilen, huomasin, että nelonen oli PERUUTTANUT KOKO SARJAN vain kuuden jakson jälkeen!! Onko tuo edes laillista!! Vedin siinä sitten todella aikuismaisesti itkupotkuraivarit ja heittäydyin sänkyyn ahdistumaan. Jälkeen päin mietin, että miten herkäksi masennus oikeasti tekeekään. Normaalisti tuo olisi toki harmittanut, mutten olisi kyllä itkupotkuraivareita sen takia vetänyt... 

Herkkyys on toisaalta hyväkin asia. Terapiassa minua neuvottiin pohtimaan, mitkä pienet asiat tekevät minut iloiseksi. Tein listan ja nyt pyrin tekemään vähintään yhtä asiaa joka päivä - vaikka pääsykoelukeminen viekin suurimman osan päivistäni. 


Mikä tekee teidät iloiseksi?

- Epsilon

1 kommentti:

  1. Hei täähän on hyvä idea! Täytyy itekin toteuttaa. Varmaan yli kaks kolmasosaa ton sun listan asioista olis munkin listalla. Niiden lisäks ainakin: kävely, kirppiksillä käynti, kahvilat, luonto, mun musu ja muut läheiset ihmiset ja muut otukset, lauantaiaamut, meressä uiminen, lehtien lukeminen, hassuttelu ja löhöily. -Sigma

    VastaaPoista

Kommentit <3